Östersund...


Jag är typ tröttast i hela världen, sov inte mycket inatt 2-3 timmar?
Var ut på krogen igår det var trevligt.
Vaknade 8 imorse. Åkte in till stan vid 15 och träffade Tonnie, kul att vi e kompisar igen. Käkade massa mat. sen åkte jag hem åsså kom Sandra hit och vi beställde Pizza. Så nu har jag ont i magen :P

Någon gån inatt/morgonbitti kommer Madde och Glenn.
Jag ska typ sova snart, ska bara kika på vädret på 4an, haha värsta tanten jag. Men jag måste ju se om det blir fint väder på söndag då vi ska på grönan.
Jag har gratisbiljetter, men jag måste fixa några till  ju ;)


Imorgon ska jag till sjukgymnasten, skönt å äntligen få komma dit så man får veta vad man kan göra åt min rygg.


Om 1 vecka åker jag till Östersund.

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback