I wish..


Jag hade kul på paul van dyk, men jag kom inte in först för jag var lite för full, sen kom jag tillbaka 45 minuter senare och då höll jag inte heller på å komma in även fast jag var nyktrare, tyckte jag iallafall  haha.
Men då stog det en kille bakanför mej som sa att han kände mej till vakten och han visste att jag hade varit ute och gått och var nyktrare, så jäävla snäll, pussade å kramade på han jättemkt för han va så snäll.

Var ut igår också, med han jag bor med och hans kompis och Madde såklart. Men då drack jag bara 4 öl, så jag blev inge full.
Sen fick någon för sej att vi skulle gå från gullmarsplan till skärmarbrink, men då  missar vi precis tunnelbanan i skärmarbrink så vi fick gå hela vägen hem, jag hade på mej mina ballerinaskor så jag hade ingen känsel i fötterna då jag kom hem.  Ska kanske ut ikväll också, inte bli så full bara ut å träffa folk. Sen blir det nyktert i allafall i 2 veckor...Ska försöka iallafall ;)

Madde åkte hem imorse, Sandra ska till familjen hon ska börja jobba hos imorgon. Då blir jag ensammen.
Min kusin åker ner till sin kille idag, så jag ska väl träffa henne något i veckan också.

Nu ska jag typ laga middag eller nåt!

Kommentarer
Postat av: Madde : )

Vill du vinna ett Kit från Make up store? Kolla in min blogg ;)

2007-04-07 @ 15:58:02
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback