American Beuty


Den filmen går på 4an nu, riktigt konstig film, vet inte om jag ska se klart den eller om jag ska kolla på sex and the city.
Imorgon 11,30 kommer Sandra och Madde. Ska bli kuul, sen ska vi åka hit med deras väskor, å efter det vill jag åka till Ikea.
Skulle åkt dit förra veckan, men då åkte jag ju på jobb istället.

Åkte ut till Kista galleria idag och kollade hur mycket dom skulle ta för blondera håret och klippa det. Billigt var det så jag gjorde det, har massa ljusa slingor i håret nu, riktigt nice =) Klippte lite också, kanske för kort, även fast hon bara tog 2 cm, men det tar väl ett tag å vänja sig haha, bara jag som ser det också säkert.

Köpte den här Dove summerglove igår också, så man blir lite brun eftersom jag inte blir brun av solen.
Nee nu ska jag nog fortsätta se filmen.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

såg att den gick igår.. jävligt bra film faktiskt..

2007-04-03 @ 17:09:41
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback