Lön...

Skönt att få lite pengar, så man kan köpa nya kläder.
Ska åka till Sthlm om en vecka 1a November, blir där tills den 6e  November, och dagen efter den 7e fyller min lillasyster 10 år, hon som nyss var 3, ja jag behandlar henne fortfarande som en 3 åring i allafall haha..
Och imorron fyller Amela år, wiie :D
Bara 1 år kvar till systemet.
På tal om födelsedagar är det inte speciellt långt kvar tills jag blir ännu äldre heller. Jag vill gärna stanna på 21, det räcker så, eller ja i allafall 23 sen vill jag stanna, vill inte bli äldre.

Hittade en sak igår där det stog att jag har bra betyg i Religion så jag behöver inte läsa det.
Så nu tänker jag satsa stenhårt på matten och engelskan så jag kommer in på någon skola till våren.
Imorgon ska jag på öppet hus på mitthuniversitetet med skolan, ska på föreläsningar, bland annat "vad gör en civilingenjör"? Jaa de kan ju va bra för mej å veta om jag vill bli det haha.

Ska det här med blogg vara kul eller? :P
Får se om jag skriver något mer, det lär jag säkert göra då jag inte har något annat för mej....Som nu.

Kommentarer
Postat av: Olov

Äntligen har du också skaffat dig en blogg. Klart du ska skriva fler inlägg. :)

2006-10-26 @ 11:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback