Tatuering

Ja jag tror jag har bestämt mej...Jag ska tatuera mig. På skuldran, gör mindre ont där än foten sägs det, får ta å göra på foten/benet sen, om jag nu ska göra någon mer tatuering.


Allt är klart hur jag ska få ner grejjerna till Sthlm då jag flyttar i allafall.
Jämtflytt ska hämta köra ner och lämna sakerna.
Det är ju inte så lång tid kvar nu.
Har sökt lite jobb också, nåt kan jag väl få? ;)


Ska ner den 7e december också, måste ju gå på julmarknaden på gröna lund, åsså ska jag kika in lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud vad jag tycker blogg är överskattat, iallafall! här är min blogg, skriver nästan aldrig där men ändå :)

2006-11-16 @ 22:44:50
URL: http://mikaeyla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback