Halluu...


Nu är jag hemma vid datorn igen. haha, har inte suttit här på typ 2 dagar.
Har varit hos Malin och Johannes med Mia.
I fredags va vi ut ett helt gäng, va väl kul....tror jag, kommer dock inte ihåg så mycket.

Igår blev det bara lugnt hemma med film godis och glass.

På lördag åker jag nog till Sthlm.
Julmarknad på gröna lund, och intervju på måndag.


Imorgon har jag rätt mycket å göra, upp klockan 7, sen till tandläkaren, på skolan å prata med dom å fixa, hem å tvätta, åsså ska jag på komvux å hämta nå papper, sen på kvällen ska jag väl hinna ut å gå en sväng. Det blir nog bra.
Ja just det, ska till arbetsförmedlingen också.
+ att jag ska ringa några samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback