falsk



jag klarar inte av Östersund längre, det krylar av falska människor. Okej det gör det överallt jag vet, ingen
behöver säga det till mej, men här känner alla alla och alla snackar skit om alla.
Och dom som säger att dom är ens riktiga vänner, är det verkligen så?
Eller är det så bara just under den stunden dom råkar må dåligt?
Ja jag vet falska människor i Sthlm också, och dom stör mej minst lika mycket som dom här i Östersund.
Men där nere finns det så mycket större möjligheter än här.
Jag blir galen av allting här, och det är jag ju iallafall inte ensammen om, det vet jag.


Jag hatar den hääär jävla låten
Linda sundblad - oh father.
Usch!!!

Dags för lite Gnarls Barkley så man blir lite glad kanske...Eller nåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback