jaha...

Ja då ska man väl börja göra sig iordning för ännu en utekväll.
Var ut igår men hade jättetråkigt. Hoppas det blir roligare ikväll.
Det är jättemånga som ska ut på annandagen, men det struntar jag i, jag väntar till nyår istället.
Finns andra saker jag ska göra. På annandagen börjar rean i dom flesta affärerna, ska gå å kolla på nyårsskor kanske.
Har hittat jättefina billiga byxor på vero moda, om pappa är snäll kanske jag får det i tidig julklapp.

Känns inte alls att det är julafton om 2 dagar. Ingen snö, bara massa slask och blött och äckligt.
Men det blir nog bra iallafall. Har faktiskt köpt 3 julklappar idag, måste hitta en till pappa imorgon också men jag vet inte vad jag ska köpa.

På julafton ska jag iallafall först till mamma på morgonen och vara där hela dagen, sen på kvällen ska jag till mina 3-männingar och fika lite där och kolla då dom öppnar sina julklappar.


Mitt internet försvinner på nyår, så då kommer jag kanske inte skriva här fören datorn är nere i Sthlm, den 4 januari.  12 dagar. Jag flyttar ner den 3e, men datorn kommer en dag efter.
Min kusin ska åka samtidigt som mej ner, det blir skönt slipper man sitta där själv.
Ja de blir nog bra, jag flyttar snart. Ja, snart det e 12 dagar, känns som om tiden kommer gå riktigt snabbt.
Jag sa till mina kompisar i Sthlm vad som än händer jag flyttar ner i januari.
Jag har lyckats fått jobb och lägenhet, så jag flyttar i januari, kan inte bli bättre än såhär.

Ne dags att göra sig iordning. För kallt för kjol? Ja det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback