Internet

Jag vet inte om mitt internet försvinner imorgon, men för säkerhetsskull så skriver jag i min blogg nu iallafall.
För om mitt internet försvinner imorgon, så kan jag inte skriva här förens på torsdag, och det är ju tråkigt för alla som  brukar läsa, även för mej haha ;D

Imorgon är det nyårsafton och jag hoppas att 2007 blir ett bra år.
Jag har många minnen från 2006, det starkaste är från i sommras, jag fick jobb på gröna lund, bodde i Sthlm i 2 månader och träffade massa ny människor.
Jag har även fyllt 20  i år och det har bara gjort livet lite lättare. Fast jag börjar bli less på å gå på bolaget nu haha.


Får se om jag kan skriva något imorgon, kanske springer upp till mamma och lånar deras dator innan jag flyttar ner på onsdag.
Vet inte om jag kommer tillbaka till Östersund heller, kanske om ett par år. Men inte än på ett tag.
Förutom att jag kommer och hälsar på då.

Puss på allahopa.
Gott nytt år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback