Håkan Hellström


Lyssnar på Håkan Hellström nu, fina texter.
Ska snart sova, så man vaknar i skaplig tid imorgon.


Jag och Amela pratade och kom på att de e bara 2 helger kvar här, julhelgen och nyårshelgen sen åker jag. Eller ja jag flyttar. Och den här gången inte bara för 2 månader utan för kanske hela mitt liv, jagkanske inte flyttar tillbaka till Östersund igen. Klart att jag kommer och hälsar på.
Vill bo i Sthlm tills i Augusti sen vill jag flytta till Linköping och plugga, sen flytta tillbaka och börja jobba.
Jag vill inte flytta tillbaka till Östersund jag vet det, och det känns bra. Jag kommer lämna tryggheten nu och ge mej ut och se hur allting går. Det ska bli skönt....Det är lite skrämmande, kan jag faktiskt erkänna. Men det är ju det här som jag vill göra. Jag vet det.






Vi är inte sånna som i slutet får varann..
Om du vill ha mej,
nu kan du få mig så lätt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback