då var det gjort



Jaha då har man ramlat för i år också.
Faan, jag och Amela gick från stan till körfältet, jag gick och klagade och gnällde om allt och ingenting.
När vi nästan var framme vem ramlar inte då?? Joo jag....I en vattenpöl. Pricken över I:et.
Lite arg jag var då.


Har varit på lillasysters skolavslutning ikväll, åsså har jag varit hos Ida som fyllde 18 på lite kalas.
Nu ska jag nog sova, tidigare än vanligt men är jättetrött.

Tycker synd om pappa som inte tog sig hem ikväll, hann inte med bussen från Umeå till Östersund för de va så halt mellan Burträsk och Umeå så bussen blev så sen. Men han åkte till en kompis i Ö-vik istället så jag får träffa honom imorron. Och imorron e de bara 3 dagar kvar till Julafton.



Utgång imorron som vanligt....Men vill jag det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback